Paradise

Kom nyss in efter en kort promenad i det kalla vädret + att det är snöstorm (egentligen snöar det lite bara), kaos enligt mig. Innan det var jag och pappa iväg och hämtade våra klasströjor vilket blev väldigt krångligt, men nu så är det färdigt. Skolan idag var väldigt jobbig, tycker oftast att måndagar går hyffsat snabbt men inte idag. Fick träffa bästis i alla fall som är hemma från USA. Han hade med sig ett par converse till mig också, bäst är han❤ nu ska jag ner i duschen om jag nu orkar ta mig dit. Så underbart när man väl står där, men attans vad vägen dit är jobbig. Puss fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu