Nobody knows

Hej på er! Hade en jätte trevlig dag i Gävle med familjen. Just nu befinner jag mig på mitt rum där jag myser för fullt, ovanligt, hiho. Är väldigt flummig av mig för tillfället och skrattar i stort sätt åt allt. Skulle inte sitta fel med lite sällskap nu va. Har inget vettigt att berätta för er tyvärr. Här får ni lite bilder så har ni något att roa er med i alla fall!







En bra text. En lite glad Åsa-Linn. En till Åsa-Linn. Hade ett mycket trevligt samtal med min vän Moa. Jag och Edvin slog världsrekord på ds. Jag hade mina röda converse en dag i skolan. Mysan sov med mig en natt och tog hela täcket. Moa lekte med min iPhone. Det var allt. Pussar till er från mig ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu