Love alone

Idag hade vi kulturdag i skolan, övade på kabarén bara. Annars då? Maten i skolan var inte god alls idag så trodde jag skulle svimma ett tag för jag var så hungrig, men jag hade tur så jag klarade mig. Nu ska jag gå och byta sängkläder för ovanlighetens skull, hoppas inte mamma ser det bara.. Sen måste jag lära mig Amerikas karta. Imorgon ska jag och Julia besöka ekonomiprogrammet och jag vill inte, inte hon heller tror jag. Det var allt för mig, puss på er!

Saknar Tyskland och psykhemmet vi bodde på❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu