Jar of hearts

Ber om ursäkt för att jag icke bloggat på ett bra tag. Har varit väldigt mycket på sistone, alla vill ju vara med mig.. Haha nej. Haft det både bra och dåligt dom här senaste dagarna i alla fall vilket är bra men endå dåligt. Logiskt. I torsdags så fotade Filippa mig vilket var trevligt, mycket fint väder också. Sen var jag med Johanna och några till vilket också var väldigt kul. På kvällen åkte vi även till donken. I morse på började jag mitt nyttiga liv. Åt en nyttig frukost och gick ut och sprang med Emelie direkt efter vilket slutade med mycket håll. Sedan duschade jag och vid halv 3 stack jag och min fina Hanna ner på stan där jag hittade lite fint. Pengarna ba försvann... På kvällen kom Johanna och Börje och hämtade mig och sen åkte vi till by och sedan karlbo, det var roligt. Skulle även haft klassmys idag men blev icke pga lite anledningar. Saknar min fina klass❤ nu måste jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu