God, where are you when I need you??

Omg. Ni anar inte vad som hänt. Vår dusch är typ sönder, eller det kalla vattnet är försvunnet så vattnet är kokhett, och jag överdriver inte när jag säger att det är 70 grader varmt. Det går alltså inte att duscha för då får man brändskador. Men så busig som jag är så gjorde jag ett försök, för jag tänkte att jag måste ju duscha liksom. Jag stod och grät efter bara en halv minut. Det gjorde så ont. En halvtimme senare gjorde jag ett till försök, jag klarade det inte då heller. Nu sitter jag här med shampoo i håret (hann ju inte tvätta ur det) och grinar. Vad ska jag göra? Finns det någon där ute som jag kan få duscha hos? Vid sånna här tillfällen är det okej att säga fml :'( :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu