Bromance

Godmorgon! Igår var jag som sagt med Nathalie, vi var på den mest galna festen ni någonsin kan tänka er. Haha nej så var det inte men det kändes verkligen så. Vi var nämligen på bio och kikade på project x. Kändes verkligen som att man var med, ni kommer förstå om ni ser filmen. Efter det gick vi och åt pizza och sen var vi med Johanna och Amanda en stund. Vi var även och besökte det läskiga tornet i skogsbo med Viktor och Micke, jag kom ungefär till hälften sen vågade jag icke gå längre. Har inte varit så rädd på länge, fy fan vad obehagligt. Nog om det. Efter det åkte vi i alla fall hem till mig och försökte ladda ned jägarna 2 då båda ville se den men det gick inte så bra så det slutade med att vi "kollade" på cinderella story och sedan somnade vi. Nu har hon precis åkt då hon skulle iväg med som mormor. Idag ska jag bara vara hemma, vila, mysa och se på en hel del filmer. Skulle dock behöva plugga men det får (som vanligt) bli imorgon. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu