Vissa dagar är sämre än andra, idag är en sådan dag.

Blä
Hallå! Är verkligen inte på humör just nu, men tänkte blogga lite i alla fall. Mår verkligen inte bra just nu, dötrött, och helt slut i huvudet. Dagen började med att jag försov mig, kom dock inte försent men hann inte med allt jag ville göra imorse. Dagen i skolan var väl helt okej. Skrattade än hel del faktiskt, har ju mina riktigt sköna kompisar, tack och lov. Efter skolan skulle jag ju klippa mig, och då hade pappa ringt farmor och sagt att hon skulle hämta mig vid skolan när jag slutade vilket var 15.15, då jag hade tid hos frisören 15.30 så var det ju lite stressigt. När jag kom ut så stod inte hon där så då ringde jag pappa och han sa att han hade glömt att säga att hon skulle hämta mig vid skolan så hon stod förmodligen hemma och väntade på mig. Gick hela vägen hem, men tror ni hon var där? Nej. Ringer pappa, skäller på honom, sedan säger han att hon står utanför skolan så jag går hela vägen dit igen. Tror ni hon stod där? Nej. Skitförbannad gick jag snabbt hem igen. Klockan var över halv och jag var sen. Hade blivit värsta missförståndet så hon hade stått utanför karlfeldt och väntat på mamma eftersom hon trodde att det var hon som skulle klippa sig? Okej, ni fattar antagligen inte, men fan vad arg jag var. Klippte mig till slut i alla fall, och ja, det blev ju som det blev. Kort som fan, men det var det ju redan innan så. Nu sitter jag här nyduschad och käkar makisar, fettgott, fast lite tråkigt. Skulle egentligen kikat på min träning men hade verkligen inte ork för det. Nu måste jag verkligen plugga men det är verkligen inte min grej, så tråkigt. Skjut mig någon! Hörs kanske senare, annars så hörs vi imorgon. Nu ringer Moa, puss. / linnburmn♥


Spanien! & världens godaste dricka♥
seriöst ni anar inte hur gott det är, drack flera liter varje dag.

Flottigt värre. Söt tjej till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu