You remember me

Snodde av Heddan!
Lovar du att vara ärlig? YES

Du heter? Åsa-Linn Angelica Burman

Beronde av? Nutellamackor♥
Vad behöver du mest just nu? Kärlek
Vad tror folk om dig? Inte en aning faktiskt, hoppas inget dåligt i alla fall

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon & läppar
Hur imponerar man på dig? Omtänksamma personer gillar jag!
Brukar du skratta för dig själv? Självklart
Var bor du? Krylbo

Trivs du där? Nja..

 

Vad har du för mobil? Sony Ericsson J20i
Nästa mål i ditt liv? Lära mig matte, helt klart
Hur svarar du i mobilen? ''Hej det är Åsa-Linn, eller typ 'halå' , 'hejhej', 'tja', olika
Vem ringde du senast? Pappsi

 

Är du nöjd med ditt liv? Ja

Vad är det värsta du vet? När man förväntar sig något, sen blir det aldrig så, rättare sagt folk som lovar något och sedan inte håller det.
Vad längtar du till? Fredag, mums
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! Världens underbaraste vänner♥ 

 

Tror du på ett liv efter döden? Nje
Bor dina föräldrar tillsammans? Yes

Vilken ögonfärg har du? Ljusbrun typ
Vad är det viktigaste i livet? Familjen & kärleken
Vad tycker du om kärlek? Värdelöst, men underbart för dom som är lyckliga
När kramade du någon sist? Någon timme sen

Saknar du någon speciell person? Det gör jag

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Varit medvetslös: Ja
Hånglat med fler än 50 pers? Nejnej
Gjort något riktigt dumt? Tyvärr
Gjort något du verkligen ångrar? Alldeles för mycket
Åkt ambulans? Nej

Åkt polisbil? Ja, askul

Gjort nåt olagligt? Joo, lite busig får man vara
Fått din mamma att gråta? Ja, glädjetårar 
 Slagit ner någon? Ja, min broder
Skämts över dina föräldrar? Helatiden
Sagt jag älskar dig och menat det? Skulle aldrig säga de om jag inte menade det, så ja, självklart

Tar du droger? No

Vilka kläder sover du i? Stor t-shirt och sovshorts eller trosor
Vad hatar du verkligen? Spindlar, usch

Varit kär? Kan jag lova!
Är du ensam nu? Ja :(

/ linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu