Look at you and smile

Hemma från discot nu!
Va riktigt kul tycker jag, fast de va asdött men jag hade fan kul alltså :D
Så skjutsade Johanna hem mig efteråt, tur de för annars hade jag fått gå och det är ju inget man kan göra i Krylbo utan att bli mördad typ, så tack Johanna :*
Har precis käkat i alla fall, det är lite folk här hemma förresten. Men som vanligt så sitter jag ändå på mitt rum helt ensam med stängd dörr.. ska i alla fall ha film marathon med mig själv och äta massvis med godis, ska ju ändå till käftis på måndag så det gör väl inget om jag får ännu mera hål för då kan hon laga alla på en gång, jättesmart tycker jag. Imorgon ska jag nog kika på U-1 matchen skulle jag tro, sen ska jag träffa Moa & Alexander så skulle vi hitta på något, trevligt. Så sover Moa hos mig sen på söndag far vi iväg till Västerås för lite julshopping, kl 10 åker vi...kommer dö, tyvärr. Dyker nog upp ett till inlägg ikväll kan jag tänka mig, ska försöka i alla fall! Ha en trevlig fredagskväll! :) / linnburmn♥


Förra årets luciatåg i skolan, fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu