Sometimes it hurts instead

Befinner mig på mitt lilla mysiga rum just nu som jag hunnit städat lite halvt idag. Precis duschat i över en timme, hur skönt som helst. Hanna drog någon gång vid halv 4 och då la jag mig i sängen och halvsov lite sen började jag städa mitt rum lite smått till riktigt hög musik men det var så tråkigt så orkade inte riktigt göra klart så ska väl ta tag i det alldeles strax. Kvällen blir nog rätt lugn kan jag tänka mig, blir massa mys med mig själv hade jag tänkt. Jag är så ensam :( nejdå..
Ska kika runt på lite bloggar nu sen ska ta mig något att äta. Som vanligt så har jag gått och blivit hungrig igen, även fast jag åt alldeles nyss. Blir så när man har tråkigt antar jag. Sen ska jag ju självklart städa klart som sagt. Skriver lite senare, puss! / linnburmn♥



Två dåliga mobilbilder från Spanien, men det gör väl inget?
Underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu