Time of your life

Sitter nu på Karlfeldt i ett väldigt litet klassrum och kollar på när pappa rättar prov. Jag hade tydligen rättat lite fel så nu måste han rätta om, hoppsan. Vid kvart i tolv ska jag i alla fall käka lunch med Nathalie. Trevligt. Fram till dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Pappa skulle på något möte tror jag men det vill inte jag vara med på. Vid 2 börjar nästa lektion så det är ju väldigt lugnt. Det är sån distanslektion? Ingen aning, det lät konstigt i alla fall. Sen är praoveckan slut. Sorligt.
Idag är det fredag också, underbart. Funderar på om jag faktiskt ska vara hemma och umgås med min familj för första gången på länge. Vi får se. Hörs sen! / linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu