Till månen och tillbaka

Nyss lagat tacos åt mig själv. Tröttnar aldrig på det. Som jag brukar säga, när jag flyttar hemifrån ska jag äta tacos varje dag :)
Blir ingen bio idag :( Jaja, drar till ICA ikväll istället och köper sallad med Hanna sen åker vi förmodligen hit och myser till någon film kan jag tänka mig. Blir bra det. Nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara spellista. Puss! / linnburmn♥


~ Never give up if you still wanna try.
Never dry your tears if you still wanna
cry. Never settle the answer if you still
wanna know. Never say you don t love
him if you can´t let him go.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har väl inte missat den nya tävlingen?

Enkel gissningstävling med länkningar som priser!

Så skynda in och var med och tävla du med!



http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/november/annu-en-tavling.html#comment

2011-11-19 @ 18:15:28
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu