Thinking of you

Tisdag idag, och det innebär långt hål så passade på att gå hem idag. Orkade verkligen inte vara kvar i skolan, alla va ovanligt dryga idag. Plus att jag är jättetrött, sov riktigt dåligt inatt, så ännu värre..
Träningen igår var den sämsta någonsin, hade ont i magen nästan hela träingen plus att jag gjorde illa mitt finger. Gud vad negativ jag är :( Ska skärpa mig nu!
Träning ikväll också, hoppas det går bättre idag. Tre matcher på söndag, min helg är förstörd. Just det, skulle inte vara negativ! Nu ska jag sova lite tänkte jag, sen om nån timme ska jag tillbaka till skolan för att skriva klart min novell, om jag nu kommer på ett slut. Hörs ikväll, ha en bra dag! / linnburmn♥


Impossible to forget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu