Something you can never rearange.

Hemma från Horndal. Mycket, mycket roligare än igår. Alla var jätteduktiga. Så fick jag leka lärare denna gång. Fick gå in i alla personalrum som absolut ingen får gå in på och alla ba 'men vafan, varför får hon gå in där och inte jag? fusk!' .. Fettkul. Sen har jag fått rätta massa prov osv. Det bästa med att praoa som lärare är att man får fika minst 3 gånger om dagen. Idag blev det bara en tyvärr. Helt klart bästa som jag gjort idag i alla fall. Kladdkaka med daim, så jävla gott. Fetto :(
Imorgon blir det Horndal igen. Då har vi jättelång lunch så då har pappa lovat mig att vi ska åka och käka någonstans. Eller ja, det var jag som bestämde det, och det lät ju som att han gick med på det. Fast han hörde nog inte ens vad jag sa.. tråkigt.
Ikväll ska jag kika på min träning i alla fall. Vill vara frisk. Jag vill kunna träna nu, nu, nu. Så kul. Åhh.. :(
/ linnburmn♥


Bild från Danmark. Satan vad jag saknar detta. ~ bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu