Say what you need to say

Hej på er!
Kom hem för ett bra tag sen, då åt jag sen satt jag mig i soffan med en godispåse och kollade på The bucket list, underbar film. Dagen i skolan var helt okej. Trodde den skulle bli värre faktiskt. Idag ska jag bara ta det lugnt, riktigt trött. Funderar på att ladda ner massa filmer och lägga mig och mysa och äta upp godiset jag har kvar, synd då att jag inte får äta godis.. fast lite gör väl inget för tänderna, eller?
Frågan är vilka filmer jag ska se, har redan sett alla filmer i världen känns det som. Får fråga min far, han brukar komma med bra tips. Skriver senare ikväll, puss! / linnburmn♥


Jag och Gustav i 8:an :) Vi var dock inte berädda när kortet togs.
Såg nu hur blek jag var där, pinsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu