Never I´ll find someone like you.

Hejhejhej! Ursäkta för det förra inlägget, men som sagt vill ändå inte att någon ska läsa detta, eller ja, vill och vill. Det är inte meningen att någon ska göra det helt enkelt. Tänkte berätta lite om min dag nu, den är ju inte slut än men ja, varför inte? Vaknade någon gång vid kvart över 10, eller nej jag vaknade inte, jag blev väckt för mamma skulle dammsuga. Ja, vem fan dammsuger kl 10 på en lördagsmorgon? eller ja, nu var hon i och för sig kvart över, men nej det är inte okej. Hon älskar verkligen att väcka folk. Men älskar henne ändå... Fastnade framför datan ett antal timmar i alla fall, tills jag till slut drog mig ner och käkade frukost. Sedan kollade jag på idolreprisen som att jag missade det igår eftersom jag var ute i skogsbo med mycket trevligt folk. Satt vid datan ännu mer, tills kl blev halv 3 då vi åkte till kyrkogården och tände ljus vid farfars&Åsas♥ grav. Så fick man ju gratis fika också så det var ju bra! Mindre bra att sockerkakan var torr, men saften var perfekt. Så kan det vara. Åkte direkt efter och köpte kinamat som jag precis käkat upp vilket var förbaskat gott, som vanligt. Nu lär jag plugga, har 2 prov i veckan plus att jag förmodligen fick IG på matteprovet som vi hade förra veckan vilket betyder att det blir 3 prov. UNDERBART..nja. Sedan ska jag vänta till kl 6 då facebook blir hackat, eller? hahah, dör lite. Ja, vi får väl se. Tråkigt, men ändå fettskönt. Då kommer folk börja umgås mer och våga säga saker till varandra face to face, innan har ju alla bråk varit på facebook. Ja, nog om det. Nu lär jag sätta fart, hörs kanske senare. / linnburmn♥



Tumblr_ltqoj413tt1r34f7jo1_500_large
Klart jag saknar dig, men vad kan jag göra åt det? Kolla igenom bilder, läsa våra gamla konversationer på mobilen, tänka tillbaka på våra stunder tillsammans? Nej, det blir bara värre. Jag bara plågar mig själv.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu