Omöjligt

Blogar för att slippa plugga!
Det är nåt fel på mig, jag är trött helatiden..somnar helatiden när jag ska plugga, detta har liksom aldrig hänt förut, eller jo kanske, men inte på väldigt länge. Orkar inte med skolan just nu, det är så mycket annat i vägen. Kan inte koncentrera mig längre, massa jobbiga tankar i mitt huvud. Finns inte tid för massa plugg...
Så säger alla att jag är sur helatiden, hur kul är det att höra? Inte alls.. Jag vill ju vara glad, jag försöker verkligen!
Blev ingen öppet hus idag, suck! Skulle verkligen behövt åka dit men jaja..
Nu ska jag hämta lite oboy sen måste jag väl plugga antar jag :( / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu