Never give up

Hemma nu, överskönt!
Dagen har varit riktigt jobbig, trotts att vi bara hade fyra lektioner och långa hål.
Varit jättetrött som sagt, tror jag somnade en liten stund på NO:n när vi kollade på film för jag kommer inte ihåg nåt av filmen. En sak som va bra idag va att jag blev klar med min novell, skönt. Synd att den är så dålig, men ja, jag har inte tänkt att jag ska vinna hela grejen direkt så det är lugnt. Nu blir det käk, sen engelskauppsatts, ska skriva om Justin Bieber♥ , hihi. Puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu