Keep you´r head up

Hemma nu. Skulle egentligen ta prover idag för min hals men dom är ju lite som dom är där så det blev inte så. Tänker träna nästa vecka hur min hals än mår. Orkar inte bry mig längre. Tror jag inte har tränat på över en månad vilket känns rikitgt dåligt. Denna dag blir nog inte så bra kan jag tänka mig. Jag ska vara hemma. Tråkigt. Men har lovat mamma att jag ska vara nere och umgås med dom och inte bara sitta inlåst på mitt rum alldeles ensam. Mår ju bara dåligt av det. Har ont i huvudet också, är trött osv. Som vanligt. Min blogg har gått och blivit en emo-blogg också känns det som. Ursäktar mig för det.
Så kan jag inte se statistiken heller för det är någon annons i vägen.. :(
Imorgon ska jag träffa min Hanna tror jag. Var ett tag sen nu så det blir trevligt. Skulle egentligen gått på bio men tror inte riktigt att det blir så, fast jag vill ju se filmen, men jag orkar inte gå dit liksom.
Känns som att det blir en hel del inlägg idag. Blir så när jag är hemma, men det är väl trevligt? Ja.
Nu ska jag fortsätta deppa över att jag är forever alone sen ska jag tvinga pappa att skjutsa mig till pickaboo för jag känner att jag behöver lite tröstkäk. Fast får ju i och för sig inte äta godis, det sa käftis i alla fall. Fast det kan ju inte hon kolla upp. Precis. Blev väldigt mycket nu känner jag, stackars er som läser allt. Puss! / linnburmn♥

0-0-0_175310554_largeTumblr_lu648lt4mt1qemh5do1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu