Jag tror mitt hjärta blöder.

Hejsan!
Hemma från Moa nu. Pappa hämtade mig vid halv 4 tror jag. Haft en toppenhelg verkligen, riktigt trevliga bruttor det där. Direkt när jag kom hem så städade jag mitt rum, är dock inte klar, men orkar verkligen inte mer nu så får fortsätta imorgon. Imorgon är det prao. Vill inte. Som tur är så ska jag äta med Nathalie så slipper i alla fall äta själv, skönt. Slutar rätt tidigt också så blir nog inte så jobbigt. Dock börjar jag tidigt tråkigt nog. Nu ska jag kika på film med mammsen, sen duscha. Hörs! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu