Jag protesterar!

Tror ni inte att vi har sovmorgon idag? Jo, men visst är det så! Och tror ni man får reda på det dagen innan? NEJ, dom ringer ju självklart när man redan gått upp osv. Inte första gången det här händer heller. Blir så trött. Ni anar inte hur arg jag är just nu, fuck them. Jag höll fan på att dö när klockan ringde imorse, och tanken på att jag kunde sovit en timme längre eftersom idrotten då var inställd gör mig riktigt förbannad. Jag ger upp.. orkar inte leva just nu. Allt är fel.
Nu kom emo-bloggen tillbaka. Trevligt.
Vi hörs senare! / linnburmn♥


Vet att ni redan har sett denna bild, men den påminner rätt mycket
om mig just nu. ARG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu