Jag klarar det

Godmorgon! Första advent :D
Ställde klockan på 8 och gick upp en kvart senare och käkade frukost, så tände vi första adventsljuset när vi satt och åt, mys♥ Det regnar också, perfekt shoppingväder, jättemysigt, dock är det tråkigt med regn plus att man blir blöt. Nu ska jag fixa mig lite sen vid 10 kommer Moas föräldrar och hämtar oss. Hoppas, hoppas verkligen att jag får med mig alla julklappar hem idag, så skönt att ha det gjort då. Nu lär jag sätta fart, hörs när jag kommer hem. Ha en bra söndag, puss! / linnburmn


Min pudding får stå för bilden, för jävla snygg allstå!

Kommentarer
Postat av: Heddis

DU är bara för snygg, lägggg av pudding #1

2011-11-27 @ 15:49:39
URL: http://hedvigburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu