Jag hoppas du ångrar dig.

Tjenare mannen!
Vaknade sent idag, inte bra, inte bra! Det betyder att jag inte kommer kunna somna ikväll, och det är skola imorgon så ska ju upp väldigt tidigt. Mitt liv suger. Ja. Om ca en halvtimme kommer det några hit. What? På en söndag, då vill man ju vara ifred. Har en hel del att göra idag, ska bl a städa mitt rum, kommer ta ett bra tag känner jag. Borde plugga som fan också, men orkar jag? Nej :(
Sedan ikväll ska jag duscha så länge som jag aldrig tidigare gjort. Skönt.
Förresten om ni undrar varför ni aldrig får några bilder på mig så beror det på att min dator är sönder, den har varit det ett väldigt bra tag faktiskt, och har därför pappas dator, och jag får absolut inte lägga in massa bilder på denna dator som att det är hans arbetsdator? blablabla. Jaja, livet är hårt. Nu lär jag kanske klä på mig eller liknande.
Hörs förmodligen senare! / linnburmn♥

Wow. En mini-bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu