Jag hatar att se det

Gud vad jag älskar när man skrivit skitlångt sen försvinner allt, åh♥♥♥
Skitsamma, hemkommen från Horndal nu, lika roligt som igår. Nu är det slut, sorligt. Jag som var så sur över att jag skulle få praoa som lärare, men attans vad kul det har varit. Har ju lärt känna massa nya människor nu också vilket är väldigt kul. Italienska på Karlfeldt imorgon sen är det slut. Man borde få praoa jämt. Orkar inte skolan just nu..prov, prov, prov och ännu mera prov. Idag ska jag rätta prov åt pappsen hela dagen, tråkigt. Sen kommer farmor hit och äter tror jag. Nu lär jag sätta fart, har massa att göra. Puss på er! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu