Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv.

Godmorgon!
Sovmorgon idag, börjar 10.15, underbart. Kunde sovit mycket, mycket längre, men som vanligt så kan jag inte sova när jag väl får sova. Suttit och gjort massa 'gilla så fyller jag i' på facebook, men det slutade funka så passar därför på att blogga lite. Ska alldeles strax käka frukost, riktigt hungrig nu. Sista dagen i Horndal idag, sorligt :(
Hörs förmodligen senare under dagen, ha en bra dag! / linnburmn♥


Jag och min fina Rebecka för 1,5 år sen.
Sötast
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu