Jag är starkare än så.

Hemma nu!
Har duschat och ätit, och nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Så sjkutsar han mig till Moa där jag ska sova igen. Så ska Nathalie vara med också. Mys!
Så skönt att verkligen inte behöva vara hemma den här helgen som jag har varit alla andra helger på sistonde. Då slipper jag sitta ensam på mitt rum och ruttna med en massa tankar i huvudet.

Jag har verkligen helt underbara vänner, gud vad bra dom är. Massa kärlek till er!
Bloggar kanske hos Moa, ha en bra kväll! / linnburmn♥


Jag och Mois för 2 år sedan. ~ Fjorretider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu