I won´t let you go

Fick sluta astidigt idag, eller ja, tidigare än vad vi skulle slutat i alla fall. Hur skönt som helst!
Just nu sitter jag vid min hatade dator som jag egentligen inte klarar av..tredje gången jag skriver detta inlägg nu eftersom det hackar så försvinner allt helatiden. Okul.
Har egentligen inget att skriva om. Dagen var helt okej. På tyskan hjälpte jag Edvin att skaffa en blogg som ni kanske såg i förra inlägget. Grymt! :)
Ikväll ska jag träna som sagt. Kommer ångra mig..men jag måste verkligen! 
Borde även plugga idag, men jag orkar verkligen inte. Så tråkigt..
Vet inte riktigt om det blir nå mer bloggning för idag, men i så fall hörs vi imorgon. Puss / linnburmn♥


Irsta blixten, 4-5 år sen tror jag? Suddig, men det är bara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu