I miss you, that´s all I fucking do.

Ligger i sängen och gör i stort sätt ingenting, eller jo, jag skriver jo det här. Ja, jag ville berätta en sak..Nu är det så här att jag heter Åsa-Linn och jag gör allt förutom det jag borde. Tror ni jag har pluggat något idag? NEJ..synd för mig, hej IG. Men har verkligen ingen lust. Facebook blev inte hackat, synd. Nej jag är faktiskt glad över att det är kvar. Nu ska jag kika lite bloggar tänkte jag sen lär jag sova. Skola imorgon, alltså på måndag! Fuck. / linnburmn♥

I-need-you-i-miss-you-i-love-you-3-love-10112773-800-600_large

EMO-blogg, buhu :( förlåt för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu