Hur ska jag kunna glömma dig, när exakt allt jag gör påminner om dig?

Hejsan! Duktig jag är som bloggar för tredje gången idag i think? YES.
Har vart och kollat på vår träning med två riktiga sköningar, sen har jag duschat och käkat och nu ligger jag här i min underbara säng och ska alldeles strax kika på en film och verkligen försöka somna i bättre tid idag. Imorgon ska jag klippa mig direkt efter skolan, KORT..dör. Så är det med det. Nu är jag hungrig. Som vanligt. Ändå åt jag ju alldeles nyss? Men jag får vara hungrig nu, för jag har borstat tänderna osv. Hörs förmodligen imorgon om jag hinner för då jävlar ska det pluggas, okej så säger jag jämt men ändå. Puss mina fina! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu