Forever alone.

Hejhej! Varit hemma ett bra tag och har hunnit med en hel del, eller egenltigen inte. Suttit här sen jag kom hem, har ätit lite också. Min hals gör ont. Nästa vecka åker vi och tar blodprov och lite sådant. Då är det ju prao då också, jag ska praoa hos min far. Dör. Pinsamt värre, ja. Jag måste plugga som vanligt. Nämner det i alla mina inlägg, men vi har ju ingen frihet, prov hela tiden. Nu tänkte jag i alla fall gå och tvätta bort mitt smink för det börjar klia osv. Lite onödigt inlägg men det är sådant man får leva med. Puss på er! / linnburmn


Min finaste♥ kusinvitamin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu