Du fick mig att falla

Godmorgon!
Sitter på mitt hårda golv med datorn i knät medans Hanna ligger i min säng och sover. Somnade någon gång vid halv 4 imorse och vaknade halv 10. Skönt. Nja, men då kommer jag förmodligen kunna somna i tid ikväll.
Ville egentligen inte starta datorn eftersom att jag antog att jag skulle väcka Hanna då men jag kunde inte låta bli. Hon sover än i alla fall :) Idag ska jag grovstäda mitt rum så mamma blir glad när hon kommer hem.
Imorgon är det skola. Orkar inte. Vill inte. Jag vill praoa igen, så himla kul. Åh, mitt liv är inte riktigt som jag vill nu känner jag. Min blogg är tråkig. Har ju alla bilder på min dator men jag klarar inte av att använda den eftersom den laggar sönder varje gång. Vad sägs om julafton nu? JA TACK! Måste handla julklappar, får panik. Sparar alltid det till sista veckan...inte bra, inte bra. Hörs senare, ha en fin söndag! / linnburmn♥


Ser det inte mysigt ut? Julen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu