Don´t forget me

Godmorgon!
Vaken nu? Ja, tydligen. Men det är faktiskt bra för har en hel del att göra idag. Ska städa mitt rum riktigt ordentligt, sen ska jag duscha och så får vi hopas att jag är klar tills matchen börjar så jag hinner se den. Ikväll blir det som sagt Moa och Alexander, vi skulle hem till Alex och kika någon asbra film sa han, blir nog bra. Nu lär jag sätta fart, kan bli ganska dålig uppdatering idag, men inte helt säkert. Ha en bra lördag! / linnburmn♥


I want to write "I miss you" on a stone and throw it in your face, so you'll know how
much it hurts to miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu