Direkt när jag såg dig.

Hemma efter världens jobbigaste dag. Eller det blev jobbigt på slutet. Hur trött som helst verkligen, kan ju bero på att jag inte sov särskilt mycket innat. Massa tankar i mitt huvud just nu också, ännu värre.
Började i alla fall med att jag var med på pappas italienska lektion som var 80 min lång. Skitjobbigt. Men behövde inte göra så mycket så det var chill. Sen gick vi och fixa massa papper, så fick jag kopiera massa papper. Efter det mötte jag Nathalie eftersom hon skulle äta med mig. Maten såg väl inte ut att vara så jättegod precis så vi gick och köpte toast och så satt vi oss och åt osv...Nog om det. Efter det så åkte vi vidare till Ludvika fär det var nå möte, konferans kanske det heter? Skittråkigt. Sen gjorde dom prov så fick sitta och vakta så dom inte fuska osv, men dom gjorde aldrig de så det var också jättetråkigt. Det var min dag de. Låter som att jag har världens sämsta prao plats, men självklart var det mycket bätte än att gå i skolan och ha matte. Nu ska jag sätta mig och mysa i soffan med massa filtar för jag håller på att förfrysa, sen ska jag duscha. Imorgon ska jag praoa i Horndal, roligt. Ha det bra! / linnburmn♥



Bild från när vi var i Utsund med alla 8:or. Japp, jag ser fettsur ut och
det var jag också. Men fattar inte varför. Det var ju skitbra väder, åh
ge mig värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu