Bad teacher

Har ledigt i någon timme så passar på att blogga lite.
Har precis rättat massa prov. Jag är dålig eftersom jag inte förstår mig på andras handstiler, men det blev nog rätt bra ändå. Dom var duktiga. Snart har jag en lektion med 8:orna tror jag, sen har vi jättelång lunch och självklart så fick jag som jag ville, hihi. Åker iväg och käkar något riktigt gott med min far, om dom har sådant här i Horndal? Men det tror jag. Sedan tillbaka till skolan för att ha en sista lektion, sen är det slut på dagen. Gud så skönt. Då ska jag hem och sova direkt, riktigt trött idag. Nu lär jag sätta fart, ska tydligen kopiera massa papper sen kanske jag hinner fika lite också, toppen. Hörs senare, puss!
/ linnburmn♥


Här har vi en bild på mig som jag knäppte imorse!
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu