Att glömma någon man älskat är som att komma ihåg någon man aldrig träffat.

Ligger nyduschad i en nybäddad säng, rena sängkläder, nystädat rum. UNDERBART.
Över till det dåliga..ni får en lista på det!

• Jag har 2 SO-prov i veckan som jag inte kan ett skit till
• Jag är hungrig men tänker inte äta för jag har borstat tänderna
• Jag kommer aldrig komma upp imorgon, kommer heller inte kunna somna ikväll, eller ja det är redan kväll
• Vi får förmodligen tillbaka våra matte-prov imorgon och jag känner att det inte blir ett bra resultat på det
• Jag kommer inte på något mer
• Jag saknar en person också förresten..
• Fick nyss överont i magen också, inte bra!
• Det här lovet har verkligen vart det sämsta lovet på länge, förutom i fredags då jag var ute med ett par riktiga sköningar

Nu ska jag se om det finns något bra på tv, sen försöka somna i tid vilket kommer bli rätt svårt, hörs imorgon!


/ linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu