A miracle

Min fredagskväll blev helt okej i alla fall. Bättre än jag trodde. Va riktigt jobbigt i början, men det löste sig.
Sitter i min mysiga morgonrock, (och nej det är inte morgon) och snackar med Jens & Adam, riktiga sköningar båda två, haha. Tur att jag har dom just nu må jag säga. Vet inte alls vad jag ska hitta på nu, blir förmodligen film marathon med mig själv. Tråkigt. Kan vara så att detta är sista inlägget för ikväll så jag säger godnatt nu, sov gott fina ni! / linnburmn♥


~
you just wanted a confirmation

Kommentarer
Postat av: sara

kan du inte förklara hur du sminkar dig? :)

jättefin blogg!

2011-11-19 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu