You know how the time flies

Hinner inte blogga så mycket just nu som ni säkert redan märkt, mycket att göra osv. Har målat enda sen kl 2 ungefär, riktigt jobbigt. Fast jag gjorde nästan inget, det var mest mamma som målade men jag är trött ändå. Hinner tyvärr inte flytta ner idag då färgen inte hinner torka. Tråkigt. Nu blir det käk, sen dusch, sen lär jag packa lite för imorgon tar jag tåget till Stockholm för att träffa min favorit. Kommer bli dålig uppdatering då också, kommer hem till nyår och då har jag Hedvig med mig. Underbart. Hörs kanske ikväll, puss! / linnburmn♥


Söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu