Jag fick aldrig något svar

Tja!
Skolan idag var kass. Mådde dåligt nästan hela dagen, hade världens kramper i magen, sen gjorde halsen och huvudet ont också. Passade på att träna till cabaren på hålet också, gick helt okej. Sen slutade jag senare än vad jag skulle gjort eftersom jag stannade kvar och övade med lucialören, trevligt. Kom i alla fall hem någon gång vid halv 4 och då åt jag sen satt jag mig i soffan och kollade på mean girls, inte slut än. Ska kolla klart sen försöka göra lite matte eftersom jag missade en hel del igår, hoppas bara att jag klarar i alla fall ett tal utan Lenas hjälp, tveksamt..
Nu ska jag kolla klart som sagt, sen matte. Hörs senare, puss! / linnburmn♥


Lördages köp, fin sked må jag säga, köpt på 7eleven för endast 0:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu