All at once

Hallå där!
Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Började med att jag åkte till Kopparhallen imorse då vi hade match, kom försent också. Spelade matchen med riktigt ont i halsen, så blev det jättesvårt att andas, va så torr i halsen så jag fick ingen luft helt enkelt. Gick inge vidare alls, vi förlorade. Så trött på det här. När ska jag bli frisk? Har haft ont i halsen sen cupen i Danmark och det var i juli, alltså fem månader sen. Vad är det för fel på mig? Efter matchen så skulle vi åka hem eftersom nästa match inte började förns 5, men då fick jag plötsligt jättesvårt att andas och ont i bröstkorgen, blev även yr. Så vi åkte till akuten där dom tog en hel del prover och undersökte mig på alla sätt och vis. Förmodligen någon sorts astma, kan även vara hjärtfel, läskigt :( ska tillbaka till en så kallad astmaläkare och kolla upp det igen om någon vecka. Jag orkar inte, jag vill så gärna spela. Är det något allvarligt fel kommer jag inte få träna på jättelänge, kanske måste lägga av helt, och det är något jag vägrar. Känner mig så dum mot laget när jag aldrig kan spela, sviker helatiden.. Så just nu är allt dåligt, det är söndag vilket betyder skola imorgon men jag tror icke att det blir någon för min del, har feber nu, men orkar inte komma efter. Plus att vi har matteprov om någon vecka och förstår som vanligt ingenting så vore ju bra att vara med på alla lektioner innan provet. Får se hur allt blir. Idag är det i alla fall andra advent♥. Nu ska jag lägga mig och kolla på film, ha en bra kväll! Förresten så är min mobil borta så kan tyvärr inte nås på den. / linnburmn♥








♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man kan ju få hjärtfel om man tränar och har ont i halsen.. <33 ska inte skrämma dig men såäre..

Hoppas du blir bättre hjärtat!

Pusspårej! <3

2011-12-04 @ 22:14:19
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man kan ju få hjärtfel om man tränar och har ont i halsen.. <33 ska inte skrämma dig men såäre..

Hoppas du blir bättre hjärtat!

Pusspårej! <3

2011-12-04 @ 22:14:42
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu