Jag går bredvid men halkar efter

Go kväll! Är lite arg på mig själv just nu, jag kan verkligen inte packa. Eller alltså jo, fast jag vet bara inte vad jag vill ha med mig. Får göra det imorgon bitti istället, alltid i sista stund. Yes, sån är jag! Nu blir det film resten av kvällen kan jag tänka mig. Imorgon ska jag upp kl 8, känns bra. Nej, hoppas då inte att jag försover mig. Händer mig alltid när jag ska med ett tåg. Inte bra. Nej, ni får ha en trevlig kväll allihopa, puss! / linnburmn♥


Ja, jag är lite drogad, men min pappa är bäst!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Aww så fina! <3



Pusspårej

2011-12-27 @ 23:37:48
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu