Don´t cry, just say fuck you and smile

Ber om ursäkt! Jag ska försöka blogga som vanligt nu. Kvällen igår avslutades riktigt dåligt, men det är sådant som hör till livet antar jag. Nja. Tur att jag har världens bästa vänner & kusin, massa kärlek till er♥ Idag vaknade jag runt halv 11, gick upp, käkade frukost, duschade och gjorde mig i ordning. Skulle egentligen följt med Hanna på stan men jag har tyvärr ingen ork för det. Idag ska det målas här nere om jag har tur och förhoppningsvis så flyttar jag ner redan imorgon. Om jag inte nämt det på bloggen så är det i alla fall så att jag ska byta rum om allt nu går som det ska. Nu ska jag fixa lite med designen, men har inga idéer kvar så kom gärna med förslag! Hörs sen, puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu