One moment in time

Hej & ursäkta för min dåliga uppdatering. Hade det jättetrevligt igår i alla fall, pratade för det mesta, skönt. Idag var skolan riktigt seg, alla var allmänt dryga och sa helt onödiga kommentarer. Alla dagar kan ju tyvärr inte vara bra. Imorgon är det kabare vilket innebär noll lektioner, skönt. Dock är jag nog sjuk imorgon. Så dom får klara sig utan mig helt enkelt. Kanske inte. Men ärligt, vi är inte ens klara, förstår då inte varför vi ska spela upp? För att bli mobbad kanske. Ja så kanske det är. Ikväll är det i alla fall handbollsavslutning, men blir nog inte med. Har mycket att göra osv. Nu är jag hungrig och ska därför ta mig något att äta. Vi hörs! / linnburmn♥


Kommentarer
Postat av: amanda

hej vilken fin blogg du har, ser att du inte haft den så länge. kan du inte göra ett inlägg om din sommar, hur det var och vad du gjorde eftersom du inte bloggade då? :)

2011-12-20 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu