Sommaren 2011

amanda om One moment in time
hej vilken fin blogg du har, ser att du inte haft den så länge. kan du inte göra ett inlägg om din sommar, hur det var och vad du gjorde eftersom du inte bloggade då? :)

Vet inte riktigt vad ska jag säga. Helt ärligt så vill jag bara gråta när jag tänker på sommaren som varit. Det hände så otroligt mycket, både bra och dåliga saker. Men visst, kan skriva lite om vad jag gjorde i somras.

Började min sommar med att åka till Spanien. Lika kul som alltid. Dock förstörde en viss person min semester, nämner inga namn, dom flesta som läser vet nog vem det är. Grät alldeles för mycket, helt i onödan har jag kommit på efteråt. Som tur var så hade jag mina nära & kära som fanns där för mig och stöttade mig. Var där i ungefär tre och en halv vecka, och det var helt otroligt underbart.







Efter Spanien hann jag vara hemma i fyra dagar sedan åkte jag till Danmark på cup med världens bästa tjejer. Riktigt kul var det. Något jag absolut vill göra om, dock var jag lite småsjuk under hela resan som då var mindre trevligt. Längtade hem dom två första dagarna, eller alltså jag längtade inte hem men mådde verkligen dåligt och då vill man ju oftast vara hemma, ja ni förstår nog vad jag menar. Nu efteråt fattar jag inte varför? Jag är så himla glad över att jag faktiskt åkte dit. Var först meningen att jag skulle tillbringa hela min sommar i Spanien, men bestämde mig för att följa med till Danmark detta år och det gjorde jag alldeles rätt i.






När jag kom hem från Danmark var jag sjuk riktigt, riktigt länge. Hade feber i 2 veckor och fick vara hemma i nästan 3 veckor medans alla andra var ute på roligheter. Gud så arg jag var över det, är det än. Vem förtjänar att vara sjuk så länge när man har sommarlov? Ingen.

När jag äntligen blev frisk åkte vi till vår älskade sommarstuga där Hedvig och hennes familj var. Detta har ni redan hört förut, har nämt det flera gånger här på bloggen och till och med gjort ett inlägg om det. Tillbringade en hel vecka där med henne. Vädret var verkligen dåligt, vi hade sol en dag, alla andra dagar var det regn. Även fast vi satt inne i stort sätt helatiden så är denna vecka något jag absolut aldrig glömmer. Allting var verkligen helt perfekt. Skulle göra vad som helst för att få uppleva den här veckan en gång till. Jag gråter när tänker tillbaka, vill att allt ska vara som det var då. Finns en hel del anledningar till varför allt var så bra. Här är inlägget som jag pratade om --> Be strong



Efter Malmjärn åkte jag till Stockholm och hälsade på min älskade kusin Lovisa. Var dock bara där i två dagar så hann tyvärr inte med att göra så mycket. Men jag fick träffa henne i alla fall som jag annars sällan gör så det var riktigt roligt.


Dom sista veckorna på sommarlovet tillbringa jag med en helt annan person som gjorde att min sommar blev riktigt bra, trotts att den började så dåligt. Tråkigt att allt inte är som då. Har sagt det många gånger, kanske inte här på bloggen, men dom som känner mig har fått höra detta riktigt många gånger, och jag säger det igen, slutet av sommarlovet var helt klart det bästa på hela sommaren.

Det var min sommar det, kanske låter tråkigt. Jag själv tycker att denna sommar var väldigt speciell. Fick vara med om så himla mycket, både bra och dåliga saker. Hoppas du blev nöjd med svaret! :)
/ linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu