Rain over me

Hejhejhej!
Måste bara berätta en ganska rolig grej. När jag kom hem från skolan så loggade jag direkt in på facebook, och då hade Hedvig skrivit att hon inte kommer. Fick fetaste paniken och blev så arg så att jag slog igen datorn och la mig i sängen och deppade. Låter helt knas, jag vet. Men jag hade planerat massa roliga saker som vi skulle göra, och det är verkligen något av det värsta jag vet, när man planerat och verkligen ställt in sig på något sen blir det inte av. Men efter ett tag så visade det sig att det hela var ett stort skämt. Den jäveln..hon får igen, tro mig! Älskar dig ändå.. :)
Blir förmodligen rätt dålig uppdatering nu i helgen för vi kommer nog inte vara hemma så mycket, men något inlägg lär väl dyka upp. Nu blir det dusch, ha en bra fredagskväll alla! / linnburmn♥


Min alldeles egna modell, olagligt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu