Ont blir gott när värre kommer

Tja!
Nu är det så att min kära vän Edvin Lindgren tycker jag bloggar jättedåligt så därför gör jag ett inlägg nu.
Nu är jag i alla fall hemma från volleybollturneringen. Som väntat så vann 9A, och vi kom faktiskt 2a, grymt! Tycker alla i min klass var jätteduktiga så massa kärlek till er♥ Idag måste jag plugga gärnet som jag har sagt hela veckan men det har aldrig blivit av, så nu måste jag verkligen om jag ska klara det där provet. Nu ska jag äta fettgod mat så hörs vi snart igen! Hoppas du är nöjd nu Edvin, pch tusen pussar till mina fina bloggläsare.
/ linnburmn♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu