Nothing compares

Hej mina kära bloggläsare! Just nu ligger jag i min underbara säng och är allmänt övertrött vilket betyder att jag är ganska flummig. Bloggar från min telefon eftersom min dator la av idag. R.I.P :( hoppas du får det bra i himlen, eller helvetet, man vet ju aldrig vad som kan hända i denna värld. Och alla i mitt kära hus är ju osnälla så dom vill inte låna ut sin dator i 10 min, ganska egoistiskt tycker jag. Har precis snackat telefon med Hedvig, världens absolut bästa brud. Nu ska jag alldeles strax öppna min tyskabok och försöka få in lite glosor i mitt huvud, hur det kommer gå får ni inte veta, busigt. Efter det ska jag kika på en trevlig film med min far som sagt. Det var allt från mig, puss! / linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu