Jag hoppades för mycket

Hej!
Nyss kommit hem från Hemköp där jag som sagt har varit och jobbat, eller rättare sagt packat kassar. Var väl helt okej, men inget jag hade velat gjort på en fredag. Var jättepinsamt ibland för dom tvingade oss att ha tomteluvor och då ser man ut som ett ägg i huvudet :( Nog om det. Nu sitter jag på mitt rum med hög musik alldeles ensam. Tråkigt. Vill verkligen göra något, orkar inte sitta hemma. Nu ska jag ner och umgås med min kära mor & far för dom tycker jag inte har varit så social på sistonde. Skriver sen, puss! / linnburmn♥


En av de tusentals gånger Moa kidnappat min mobil och knäppt kort
på sig själv. Skön brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu