I won´t ever give up

Nu är det så att jag proppat i mig en massa mat, igen. Och som vanligt så får jag panik för jag känner att ja behöver röra på mig, men grejen är den att jag inte får springa eller anstränga mig på nåt sätt förns jag tagit mina prover och kollat vad det är för fel på mig osv. Ganska tråkigt enligt mig. Nu sitter jag och kollar på ensam hemma i alla fall. Gammal favorit. Älskade det när jag var liten och gör det än. Världens goaste unge. Nu ska jag fotsätta chilla vidare här hemma, och kanske vara lite social med dom vuxna.


~ Give me wings so I can fly
/ linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu