I´m free

Hej på er!
Nu ska jag vara jätteduktig och berätta om vad vi haft för oss ikväll.
Började med att vi åkte till ishallen där vi mötte upp Gylfe, Julia och Filippa. Så vann Avesta såklart.
Sen efter de så drog vi till tallen och käkade pizza med Edvin, Benjamin och Gustav, min mage dog. Proppmätt, är det än, usch. Efter de stack vi hem till Gustavs mysiga hus eller om de va en lägenhet, och kikade på The ONE, grymt. Nu mår jag jättedåligt så ska försöka vila lite så hoppas jag att jag mår bättre imorgon så jag kan spela, bra! Sista kvällen Hedvig är här också, så attans sorligt. Ja, ja, har haft det riktigt bra med bruden min, har skrattat riktigt mycket vilket jag inte gjort på den senaste tiden så det känns riktigt skönt. Nu ska hon få blogga lite också, dålig uppdatering imorgon kan jag lova! Ha det bra, / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu