Gör som havet ~ våga

Hejhej! Kom hem för ett litet tag sen. Hoppas ni haft en bra dag? Den är i och för sig inte slut än men jaja. Min har varit sådär, startade morgonen med dubbeltimme i SO vilket inte är en favorit direkt. Annars har vi inte haft så jobbiga lektioner, förutom matte då...men det var bara 40 min så det var lugnt ändå. Okej, nu kom vi till det att jag inte skriver något intressant, men har inget att skriva om än skolan. Ikväll ska jag träna, kl 6. Ska bli skönt, dock är jag lite orolig eftersom min hals började krångla igen igår kväll, men får försöka. Måste spela på söndag så. Imorgon är det ju i alla fall fredag vilket är helt underbart, dock är fredag den värsta skoldagen på hela veckan, tror jag nämt det förut, alla jobbiga lektioner..Tyska, SO, NO, matte, engelska som i och för sig är helt okej, sen idrott som också går bra men resten skulle jag gärna slippa. Nu blev det mycket skola känner jag, men vi hörs någon gång, förmodligen ikväll! Puss, / linnburmn♥


Bild från Malmjärn i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu